Bij Stefanie leer je verschillende muziekgenres spelen op de piano, maar het leuke is dat er ook altijd ruimte is om als leerling zelf een muziekstuk voor te dragen. In een prettige atmosfeer en de manier waarop Stefanie je motiveert, leer je steeds beter piano te spelen!
Stefanie,
je hebt mijn muzikale deur die op een kier stond, een gigantische duw gegeven. De goeie kant op !
Ik word er zo blij van dat je diep op een muziekstuk ingaat, en dat ik zo lang met een stuk bezig mag zijn.
Dank je wel.
Anneke.
Na in mijn kinderjaren orgel te hebben gespeeld ben ik als veertiger begonnen met pianoles.
Stefanie is heel goed in het begeleiden van deze overstap, bijvoorbeeld door het trainen van de ‘luie’ linkerhand.
Samen bepalen we welke stukken er ingestudeerd worden en ze staat altijd open voor eigen inbreng.
Naast het pianospelen en oefeningen is er altijd tijd om de theorie wat te verdiepen.
Daarnaast weet ze te motiveren als het eens wat lastiger gaat en is zij heel goed in staat om je aan te leren hoe je kan studeren.
Stefanie is erg lief en geduldig! De sfeer is ook altijd erg goed! Er is bij haar de ruimte om zelf in te vullen wat je leert en hoe snel je dat doet. Ze zorgt voor de juiste sturing, tips en trucs om het pianospelen op de best mogelijke manier onder de knie te krijgen. Bij Stefanie ga je diep op een stuk in, alle details komen aan bod en daar leer je het meeste van!
Stefanie is een erg aardige en geduldige lerares. Als oudere beginnende pianiste weet ze mij uitstekend te motiveren en ziet ze kans om de lessen leuk en uitdagend te houden.
Dank je Stefanie voor de prettige, ongedwongen sfeer tijdens mijn lessen. Jij snapt precies op welk niveau ik zit en daardoor lukt het steeds om mij uit te dagen om steeds ietsje beter te gaan spelen. De voorspeelmiddagen zijn echt heel leuk.
Geweldig en ook zeer geduldig en rustig.
Vriendelijk, behulpzaam en deskundig! Ze kan je goed motiveren en geeft goede tips en tricks om je vertrouwd te raken met het toetsenbord.
Stefanie is erg professioneel, kan goed luisteren, goed lesgeven en is bovendien erg aardig.
Bij Stefanie leer je verschillende muziekgenres spelen op de piano, maar het leuke is dat er ook altijd ruimte is om als leerling zelf een muziekstuk voor te dragen. In een prettige atmosfeer en de manier waarop Stefanie je motiveert, leer je steeds beter piano te spelen!
Stefanie,
je hebt mijn muzikale deur die op een kier stond, een gigantische duw gegeven. De goeie kant op !
Ik word er zo blij van dat je diep op een muziekstuk ingaat, en dat ik zo lang met een stuk bezig mag zijn.
Dank je wel.
Anneke.
Na in mijn kinderjaren orgel te hebben gespeeld ben ik als veertiger begonnen met pianoles.
Stefanie is heel goed in het begeleiden van deze overstap, bijvoorbeeld door het trainen van de ‘luie’ linkerhand.
Samen bepalen we welke stukken er ingestudeerd worden en ze staat altijd open voor eigen inbreng.
Naast het pianospelen en oefeningen is er altijd tijd om de theorie wat te verdiepen.
Daarnaast weet ze te motiveren als het eens wat lastiger gaat en is zij heel goed in staat om je aan te leren hoe je kan studeren.
Stefanie geeft op een vriendelijke en geduldige manier les. Prima pianodocente!
Stefanie is erg lief en geduldig! De sfeer is ook altijd erg goed! Er is bij haar de ruimte om zelf in te vullen wat je leert en hoe snel je dat doet. Ze zorgt voor de juiste sturing, tips en trucs om het pianospelen op de best mogelijke manier onder de knie te krijgen. Bij Stefanie ga je diep op een stuk in, alle details komen aan bod en daar leer je het meeste van!
Ik vind je een geweldige docent…analytisch, didactisch, muzikaal,….een plezier om les van
je te krijgen.
Een eigen leerstijl, No problem bij Stefanie. Dus goed en profesioneel voor meerdere leeftijden.
Stefanie is een erg aardige en geduldige lerares. Als oudere beginnende pianiste weet ze mij uitstekend te motiveren en ziet ze kans om de lessen leuk en uitdagend te houden.
Ongelofelijk behulpzaam, geduldig en vriendelijk, past zich aan op jouw niveau.
Dank je Stefanie voor de prettige, ongedwongen sfeer tijdens mijn lessen. Jij snapt precies op welk niveau ik zit en daardoor lukt het steeds om mij uit te dagen om steeds ietsje beter te gaan spelen. De voorspeelmiddagen zijn echt heel leuk.